Friday 12 January 2018

Produk simplysiti bagus ke forex


Ermmm berminyak plak OK ultimamente ni entrada aku bnyak sgatt ttg makanan je kan .. (bertapa jaya nye aku mengumpul lemak2 tepu) ok kali ni entry untuk Dicas kecantikan (erksssss. Gile ke ape dak ni. Bdak laki nk bagi dicas cantik2 ni. X Sesuaii sgat). Hahahhaha Btw bukan la Tips trocadilho, apenas nk compartilhe alguma experiência dalam penggunaan produk yang terdapat dlm Malaysia Yang harmoni ni. Ok produk yang aku nak história nih ialah produk penjagaan Muke (kulit wajah). OK aku yakin dan pasti bukan kaum hawa sahaja yang menitik beratkan penjagaan kulit muke tapiiii kaum adam pun sekarang ni sudah maju dalam hal ni. Siap ade cucuk VIT C kottt. Betapa supe dupe Extra nye mereka2 ni. Tapi bagi aku ok je ... há muito tempo totuk kesihatan dan penampilan diri kite ape salahnye kannn (jgan sampai memudaratkan diri sudah laaaaaa. N lagi satu biarlah ianyan halal. Diga NÃO a BOTOX) muahahahhaha..konfem ade retiss yang sentap nih. Ok, macaco, yang, aku, nak, compartilhe, kan, ni, base, minha própria experiência, ok. Ok, aku yakin semua orang pernah, atau sedang, atau masih, menggunakan pencuci muka. Betul tak. (Sambil buat muke serius ..mcm muke Org MLM nk meyakinkan bakal2 MLM tu) ... certifique-se de que aku x disukai oleh MLM2 crew, huhuhu sory. Jarang kite jumpe orang yang tak menggunakan produk asas ni. Aku boleh klasifikasikan limpador não sebagai produk asas la, Umpama Sabun. Mcm tak lengkap kalau kite mandi tanpa menggunakan produk2 asas ni..melainkan orang yang bangun lambat masa hari bekerja (sumpah aku tak pernah buat. Betul ni, huhuhu). Jum aku história, skrang ni aku gune kan limpador ini untuk mokerr aku: - dulu Skinz, skrang Simplesmente CT. Ok aku tukar dari Skinz ke S. CT sebab rmai sgat testimoni yang kata bagus, bukan dari kaum hawa je tak kurang juge dari kaum2 adam. Então, por que não aku try kan3. Sebelum tuuuuu, aku story skit kulit aku mmg jenis oleoso, lagi2 dekat T area (hidung dan dahi lerrr) então sudah menjadi kewajian aku untuk mencari resolusi bagi masaalah ni. OK mase gune produk Skinz ni, do limpador --gt Toner --gt Hidratante (3 passos eg betul untuk menmpak kesan produk) takde masaalah, cume kadar pengurangan minyak di kulit tu amat la sedikit..tapi better la dari sebelum tu. Então quase 2 meses aku setia bermadu kasih dengan Skinz. Tapi setelah Iman ku tewas dengan testimoni2 Simplesmente CT ni..aku pun Clash dengan Skinz. Dan bermadu kasih pula dengannnnnnnnnnnn: - Simplesmente siti. Berbelas ringgit je cada. OK aku gune charcoal punye (sbb nk reduzir minyak kann) morrer ade juga untuk clareamento. Toca no takperlu la kot. Ok keberkesanan produk ini terhadap aku sgattt memberangsangkan, Contoh dulu sebelum tidur mmg aku akan cuci muke, em seguida, tonner..tap estaok pagi nye kulit muke ainda berminyak, puihh sgatt kan. Ok sejak aku gune Simplesmente siti minyak dimuka berkurang (BUKAN TAKDA LANGSUNG) btw minyak di muka jua harusss. Sbb ianya menlong melambatkan penuaan di muka OK. (Sbb aku pernah bace dulu. Tapi kat revista mane ntah lupe) OK produk ni amat berkesan untuk kulit Oily cam aku nih..tapi korang kene ingat kesensitifan kulit setiap orang tu berbeza. SO kepada kulit yang kurang sensitive tapi berminyak gile boley la try, bukan um macaco com nitio sensível ao seu pegi cuba ade effect tak spatutnya. Haaa kan dah satu hal. Jenuh nak naik turun mahkamah dgan aku, almaklum la sekarang ni semua nak vê-lo no tribunal (puihh sekali lagi). Itula sedikit sebanyak yang dapat aku kongikan, mudah2an dapt la tolong korang yang tengah separuh gile (guling2 atas katil, hentak2 kepala kat stering kerete amp etc) mencari produk yang berkesan untuk reduzir minyak di muka. Huhuhu ok la smpai sini je entrada kali ni. BYe2 Untung a korang yang Kulit sihat salam kenal. - Isra Ismail Faceblogisra Info menarik mengenai produk simplysiti, aku pon guna produk simplysiti setiap kali menulis entrada d blog, aku alvo nak menceriakan dan mencuit hati sesiapa saja yang membaca. Jadi nak ajak kau usha blog aku untuk mengetahui kritikan dan pendapat terhadap penulisan aku. Ser meu seguidor é um bônus extra para mim (se n só se você achar meu blog interessante) D kalau sudi like lah page faceblogisra kat fb. Nak tengok video ada kat youtube. Taip je faceblogisra eh stakat stgh bulan guna ni mmg sgt berkesan ke simplysiti ni. Nak beli jugak tapik utk pompuan guna yg charcoal jugak ke mmg minyak kat muka dah tak boleh nak buat goreng ikan bilis lah eh skang HuhuPost navegação Revisão do produto. Dermagic SimplySiti 2017-2017 Kali ini post saya akan berubah angin sedikit. Berpandukan pengalaman sendiri, saya ingin berkongsi mengenai produk penjagaan wajah, por exemplo, SimplySiti iaitu Dermagic. Saya memiliki warna kulit sawo matang dan kulit wajah yang berminyak pada bahagian T-zone. Bahagian dahi, hidung dan juga bawah bibir. Yang paling merisaukan ialah pada bahagian hidung sebab walaupun memiliki hidung yang mancung hehe tetapi saya mempunyai masalah blackhead yang agak menggusarkan. Bintik-bintik hitam memang ketara pada hidung saya seolah-olah jeragat yang sangat degil untuk hilang. Saya bukanlah seorang yang suka bertukar produk dan sukar untuk berpaling arah kepada produk lain. Kebiasaannya saya akan melakukan survey terlebih dahulu untuk sesuatu produk dengan melakukan pembacaan melalui internet. Jika ramai yang telah mencubanya dan terdapat maklumbalas yang bagus, barulah saya berani mencubanya. Selain itu, saya juga mementingkan kehalalan sesuatu produk dan selamat untuk digunakan. Sekitar bulan Februari 2017, gama saya mula memakai Dermagic ni. Saya mulakan dengan pacote de viagem yang ada dijual di Watson dan Guardian tu. O pacote de viagem ni boleh serve como kit de produtos juga bagi sesiapa yang baru cuba-cuba nak pakai. Ada 4 coisas dalam travelling pack tu (pic credit to rozietaraffar. blogspot): Dermagic Calming Cleanser, Refreshing Toner, Beauty moisturizer, dan Intensive Serum. Saya pakai sehingga habis dan bila rasa kulit serasi barulah saya beli pack yang besar. Saya teruskan dengan guna Dermagic Calming Cleanser, Hidratante de Beleza e Soro Intensivo. Paling melhor ialah Beauty Moisturizer tu. Bila aplica kat muka memang rasa sejuk dan nyaman je. Memang seronok. Então, não é fácil de usar, basta um pouco para o creme hidratante. Malam pula saya akan tambah pakai soro instável. Dermagic Calming Cleanser Intensive Serum (crédito de fotos para simplysiti. my) Lepas 3 bulan pakai memang nampak sangat perubahan. Blackhead dan ala-ala jeragat kat hidung tu dah mula pudar. Bekas jerawat pun jadi pudar sehingga ke satu tahap rasa kulit wajah tu muda remaja, textura pun makin cantik. Saya boleh keluar rumah tanpa pakai bedak sebab wajah jadi sangat natural. Sehingga hari ini dah dekat setahun saya pakai Dermagic SimplySiti ni. Blackhead dan jeragat tu punhah totalmente hilang. A sério. Saya selalu recomendar o produto ni pada kawan-kawan office, kenalan-kenalan sebab saya dah rasai magisnya. Alhamdulillah ini semua dengan kuasa Allah. Kita Hanya berusaha jekan. Lagipun produk Dermagic ni harganya pun berrpatutan. Cuma adakalanya rasa stress sebab jerawat datang tapi ianya em off. Untuk masalah tu, saya gunakan produk farmácia khas untuk jerawat. Oklah, walaupun lepas tu ada tinggalkan sedikit bekas sebab jari yang gatal ni suka sangat nak picit2. Dengan adanya Dermagic ni saya tak adalah risau lagi. Kulit jadi lebih lembut, dan dapat pudarkan bekas-bekas jerawat. Pada pendapat saya, rahsia besar range Dermagic ni adalah terletak pada Intensive Serum dia. Memang mahal sedikit tapi saya rasa berbaloi. Com a combinação de todos os produtos, hasilnya memang terbaik. Mula-mula guna tu saya aplica soro intenso pada waktu malam sahaja iaitu selepas guna hidratante. Tapi sekarang ni saya pakai juga pada waktu siang. Memang melhor. Alhamdulillah ala kulli hal. Setakat ini saya memang berpuas hati. Semua produk yang saya gunakan selama ini mesti menepati ciri-ciri testado dermatologicamente e não comedogênico (sem óleo) memandangkan kulit wajah yang sensível. Mesmo pó compacto, saya pastikan ada ciri-ciri ni. Pó compacto yang pernah saya cuba dan bagus serta tidak menjadikan muka saya bercapuk ialah Cinelle dan Pixy. Então, apa lagi Bolehlah cepat-cepat gi Watson atau Guardian beli produk Dermagic SimplySiti ni. Korang boleh tenta usha-usha online dekat site SimplySiti Sekian dulu dan selamat mencuba Post navigation

No comments:

Post a Comment